zondag 1 mei 2016

Mei Challenge # 17

Beste Egel fans,

Deze challenge is altijd terug te vinden in de rechter zijbalk bovenaan.

De regels en ons email adres staan rechts in de zijbalk.
(Geen blog ? Mail je kaartje)

En dan is het nu tijd voor onze mei challenge.
Let op, je mag met 3 kaarten meedoen.
"BABYKAART OF CREATIE"

Wij hebben deze maand een Cirkel cutter van Orbis.
Schijnt heel populair te zijn om mooie rondjes mee te snijden.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.
Wij hebben deze maand twee Gast Designers die voor ons 
en voor jullie iets moois gemaakt hebben.

Ela:

De creaties van ons team:

Je kunt meedoen tot en met dinsdag 31 mei 2016 om 22.00 uur !

Op woensdag 1 juni 2016 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt vor deze leuke niewe challenge!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke challenge, toevallig moest ik iets in opdracht maken voor een geboorte voor een jongetje en een meisje en die zijn vandaag net klaar, dus heb ik ze ook gelijk geplaatst! gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook mijn tweede babykaartje geplaatst maar dit keer voor de opa en oma

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Babykaarten altijd een leuke uitdaging. ook een goede reden om een kaart te maken. De mijn staat er ook bij. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden hebben jullie gemaakt !! Ik heb zo juist mijn 2de kaartje geplaatst.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. baby... dat is altijd een leuk thema! mooie voorbeelden gemaakt door het DT, daardoor krijg ik echt zin om ook aan de slag te gaan! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/